onedirectionnoveller3

Alla inlägg under februari 2014

Av Anab O Amelia - 11 februari 2014 22:07

   




jag kollade upp från smset där stog eleanor och log lite konstigt mot mig.

Jag log lite smått tillbaka innan jag gick in på bussens toa och låste in mig i en av dom tre båsen.

Tårarna strömmade ner för mina kinder. Detta har aldrig hänt förut.... jag kollad mig själv i spegeln.

Där kollade en rödgråten blek tjej med blonderat hår som  börjat bli brunt vid rötterna tillbaka på mig.

Men dom hadde säkert rätt....jag är ful...hatad hur kan jag änns förtjäna niall...?

Allt började snurra i rummet. Jag kollade i spegeln.

Mitt ansikte var inte kvar det hadde liksom flytit ut.

Jag fick panik igen och slet snappt upp skåpet och rev ut mina hallucitions tableter men lite för snabbt så alla rammlade ner på golvet..

"Faan också!" jag rev snabbt upp dom och slägnde in två stycken med ett glas vatten.

Jag får jämt hallucitioner när jag blir upprörd /ledsen.

Jag kollade på den fula idiotiska människan i spegeln igen.

"Hur kan du tro att du är nått va?! hur kan du tro att du förtjänar niall och harry och ditt jävla liv!? jävla mongo!"

Jag skrek åt min spegel bild.

jag har blivit galen.....Jag måste få kontroll över mig själv...

Jag kollade ner mot min nesecer (huh...) där den låg....och liksom hånade mig...dens eggar glimmade i det svaga lamp ljuset.

Jag böjde mig ner och tog upp den..det rosa gummi skaftet kändes vant i min hand....

Denna grej har hjälpt mig att kontrolera mig,förstört mig...

rak hyveln......den kändes både så rätt och så fel i min hand.

Jag tog den mot min handled som jag en gång hadde haft en tatuering på som hadde gått bort av alla sår..

Sen gjorde jag det...sakta men målmedvetet. men lite för djupt denna gång..

Jag skrek...så att det isade i hela kroppen.

Jag hörde nån komma från dörren och bände upp låset..

Louis..Han högg tag i mig och höll om mig medans han med andra handen slet fram papper och lindade runt min blödande arm.

Jag skakade.

"Amelia vad har du gjort?!" frågade louis när jag lungnat ner mig..

"ja..ja..jag kan inte berätta.." jag slet mig låss från louis och sprang ut ur toan och ut i hallen som fortsatte bort mot mitt och Nialls rum.

Jag sprang in och la mig på sängen och grät..

Jag kan inte jag förttjänar inte.....

Jag måste göra det..jag måste göra slut med...Niall...

"Amelia hur äre..?"

Jag kollade upp och möttes av nialls bekymmrade och oroliga ansikte..

"jag mår bra.." Sa jag och log försiktigt.

"Kom vi går ut en sväng.." Niall tog tag i mig och drog ut mig..

det snöade lite.. vi hadde kommit långt bort från england där det inte snöade riktigt en.

Jag kollade på muren brevid bussen där två små figurer stog med ett hjärta i mellan sig gjorda av snö.

"jag har gjort dom det är du och jag.." Niall log mot mig..

"så söta men jag måste..."

men mer hann jag inte säga innan niall drog med mig mot en glänta.

Vi satte oss ner och Niall tog upp en krans av blommor som han hadde gömt bakom en sten..mina favorit blommer vinter konvaljer (påhittat) och satte på mitt huvud..

"min prinsessa.."

"Niall snälla lyssna....jag kan inte göra detta mer.."

"vadå....?"

"vi oss....jag kan inte....jag måste.."

"vad äre.... du kan inte göra slut!??"

"Niall det är den enda rätta för oss båda...!"

"NEJ! fattar du inte att jag älskar dig!? snälla gör inte så här!!!"

"jag älskar dig med...det är därför jag måste göra detta..."

Niall kollade på mig med tår fyllda ögon "kom bara ihåg att du alltid kommer vara min prinsessa och jag kommer alltid finnas där! och nästa kille som du får kommer aldrig älska dig lika mycket som jag"

Niall reste på sig och gav mig ett snö hjärta och började springa bortåt på stigen..

Och där stog jag med tår fyllda ögon två krossade hjärtan ett krossat i min hand av snö..och ett krossat inuti mig som krossades genom att såra niall..Jg börjar gå bort på stigen bort från allt och tillbaka till bussen..gubbarna är sönder krossade.

När jag kom in låg den kläder över allt och en stol omkull vällt.

Alla satt i soffan och kollade på saw min favorit film.

när dom såg mig började alla stirra.

"Vad äre med niall? han kom in och slängde om kull stolen och jackor. han såg ut att gråta..?"

liam kollade på mig undrande..

"jag...jag...jag gjorde slut...."

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards