onedirectionnoveller3

Direktlänk till inlägg 15 oktober 2013

I hate you but i love you kap 4

Av Anab O Amelia - 15 oktober 2013 22:04

   

                       


 NIALLS PERSPEKTIV 

"jag har ingen lust att skada henne mer sa jag" " du vet att hon gör dig galen och du vet vad jag gör med dig om du slutar" ja svara jag " bye hunny" " ja är inte din älskling skrek jag och la på" jag börja gråta. Först kom det en eller två sen bara forsaddådet ner för mina kinder! Dumma ia det är hennes fel att Eleonor misshandlar mig. Jag har förändrats jag är nästan rädd för mig själv nu för tiden..det där med allt ja alla kyssar och så det kan jag inte rå för det bara blir så hon är för snygg ,sexig och het för att man skulle kunna låta bli... Faan varför skulle jag falla för Ia då hade jag sluppit att bli misshandlad...eleonor är kär i mig hon är advensjuk för att jag älskar ia så hon hotar att döda alla jag älskar sen så misshandlar hon ju mig. Jag torkade bort alla dumma tårar och gick ner till köket där satt ia och drack te. hon kolla upp på mig och sa förskräckt "niall du är alldeles röd gråten vad har hänt?!!" "SLUTA" " vad fråga ia" "SLUTA ATT VARA SÅ SNÄLL MOT MIG JAG FAAN MISSHANDLAR DIG OCH Du FRÅGAR HUR JAG MÅR?!! Jag börjar kasta stolar och bord på ia hon springer skit snabbt upp på övervåningen men jag kommer snabbt efteråt jag börjar slita ner tapet från väggarna slå och sparka ia. Han springer in på toan och skär sig. jag blev helt paff. Jag stog och stirra mot dörren där stog Harry ,Louis,Liam och Zayn. Ia hoppa kvickt och snabbt ner för balkongen som inte var så långt upp från marken sen sprang hon vidare bortåt gatan. Killarna bara stod och glodde i rummet och på mig som antagligen var full med blod. Harry sprang imot mig och hoppa på mig och börja slå mig. Jag slog tillbaka Liam tog tag i mig och zayn i Harry jag  började stört gråta och hulkade massor Liam värde mig ner till soffan klappa mig på huvudet och sa att han kommer snart sen ficka han upp.

LIAMS PERSPEKTIV 

"asså jag fattar inte vad har hänt med släta lilla niall som var rädd för spöken i 19 års ålderm nu är han en misshandlade jag fattar det inte sa jag" 

" Nej jag tror det måste ligga nåt bakom det här sa zayn" " Harry stanna här med Zayn så du inte gör något dumt så går jag ner och kollar till niall" jag sprang ner för trappan till soffan där niall låg för 2 min sen. " niall ropa jag" jag hörde att det rassla till som i tablett burkar inne på toan. Nej nej "NEJ skrek jag som fattade vad han hållde på med jag sprang till toan där jag möttes utav niall som hållde minst tjugo olika tabletter i handen. Han märkte att jag var där och styrde snabbt handen med tabletterna jag hoppade på honom o slog tabletterna ur handen på honom. " NEJ vad gör du....?!!!! jag vill döööööööööööö!!!!!!!!!" "MEN JAG VILL INTE ATT DU SKA DÖ!!!!!!!!!" Skrek jag zayn och Harry kom ner och skulle precis fråga vad som har hänt när dom ser tabletterna.. "Herre Gud niall ....viska harry" "säg inget Harry jag kan fortfarande ta dom för det är det du vill det vet jag snyfta niall han skulle presis plocka upp dom när Harry stampa sönder dom." Niall jag fattar inte försökte du presis ta ditt liv?

"mm svara niall och grät" 

"berätta varför djagar gjort så här. Sa jag

"jag kan inte viskade inalles hon finns överallt och hör allting viskade niall jag är så rädd viska han och grät" 

AMELIAS PERSPEKTIV

jag hade på mig en svart klänning jag balanserade på järnrälsen klänningen blåste i vinden. Jag hörde tåget lite längre bort. Jaha tänkte jag då är det dags då jag gick ut i mitten av järn vägen Occh sträckte ut händerna. Om ungefär 10 sekunder skulle jag äntligen vara fri. Tåget var precis på väg när ja kände att nån slängde sig på mig och puttade bort mig från tågrälsen.jag han president vända mig om för att få se Louis bli påkörd av tåget.... Louis låg helt stilla på rälsen ja sprang fram och satte mig ner bredvid rälsen och la hanns huvud i knät. Jag kände hur jag började gråta? Jag blundade plötsligt kände jag en hand stryka min kind jag kollade ner och fick se Louis kämpa sig med att hålla sig vaken. "Ia viskade han hest" "ja loui" jag har alltid älskat dig sa han tyst och innan han svimmade kysste jag honom lätt på

munnen. Vi var på sjukhuset dag var hekt förstörd liam hade berättat om vad han sa att han var rädd för nån och att han hade försökt ta sitt liv. Han satt ihopkurad i lians knä i väntrummet och skakade och grät som ett litet barn. niall hade tänkt ta sitt liv..? Men jag avbröts i mina tankar av en läkare som sa att vi fick gi in till Louis nu. Liam stanna ute i väntrummet med Niall efter som det kunde finnas grejer han kunde döda sig själv med där inne. Louis hadde brutit alla ben i hela kroppen. Sköterskan kom med en till dålig nyhet. " Louis dina stäm band har vridit sig så du har tappat din sång röst... Men en god nyhet det går att mota men den oprationen kan ändra din röst föralltid.............





4 delen nurå kommer Louis få sin ia och kommer han få tillbaka sin sångröst och hur kommer det gå för niall då? Mer idel 5❤



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anab O Amelia - 11 februari 2014 22:07


          jag kollade upp från smset där stog eleanor och log lite konstigt mot mig. Jag log lite smått tillbaka innan jag gick in på bussens toa och låste in mig i en av dom tre båsen. Tårarna strömmade ner för mina kinder. Detta har ald...

Av Anab O Amelia - 11 januari 2014 14:43

Hola my frendoz! Jag ska försöka lägga ut en del varje dag nu typ vid kl 20:00<3 och sen nästa novell som kommer ska handla om en bromans typ Larry,Nouis,Niam och sånt men ni får skriva i kommentarerna vilken bromans det ska vara!<3 pöss<3 ...

Av Anab O Amelia - 1 januari 2014 18:50


     AMELIAS PERSPEKTIV Det hadde gått ett tag sen olyckan i london eye. Och ennu längre sen en när jag hadde träffat Harry....Men idag skulle jag äntligen träffa honom! Vi hadde bestämmt att träffas på starbucks vid 12. Jag tog på migkläderna ...

Av Anab O Amelia - 1 januari 2014 18:03

Hej alla underbara Directioners! (om det är nån som läser min novell..?) Jag är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ledsen för att jag inte skrivit på alls länge! jag hara haft en sån himmla skriv kramp! but im back again bitcheas! Hehe okej.... som ni nog vet är d...

Av Anab O Amelia - 25 november 2013 22:15


   Jag älskar dig över hela mitt hjärta....och det kommer jag göra tills döden skiljer oss åt!   ..........................................................
...................................................... NIALLS PERSPEKTIV  jag hadde i...

Ovido - Quiz & Flashcards