onedirectionnoveller3

Alla inlägg under januari 2014

Av Anab O Amelia - 11 januari 2014 14:43

Hola my frendoz! Jag ska försöka lägga ut en del varje dag nu typ vid kl 20:00<3 och sen nästa novell som kommer ska handla om en bromans typ Larry,Nouis,Niam och sånt men ni får skriva i kommentarerna vilken bromans det ska vara!<3 pöss<3

Av Anab O Amelia - 1 januari 2014 18:50

  


AMELIAS PERSPEKTIV

Det hadde gått ett tag sen olyckan i london eye. Och ennu längre sen en när jag hadde träffat Harry....Men idag skulle jag äntligen träffa honom! Vi hadde bestämmt att träffas på starbucks vid 12. Jag tog på migkläderna och gick ut.

Det hadde börjat bli höst. När jag kom fram till starbucks såg jag nån kliva ur bilen lite längre bort. Den personen började vinka åt mig som en idiot. Och då fattade jag att det var hazza. Jag sprang mot honom och hoppade upp i hanns famn kramade honom hårt och drog in hanns doft. "åhhh hazza jag har saknat dig så mycket!" han kollade på mig med tårfyllda ögon "och jag dig" vi började gå in mot starbucks och möttes av tre skrikande tjejer. "OMG! HARRY STYELS OCH AMELIA STYLES!" tjejerna hoppade omkring förutom en som bara glodde gätte surt påmig."Azzå keylin sluta hon och niall är svin gulliga ihop!" jag kollade oförstående på tjejerna "asså keylin är en Niall tjej..." "åhhh jaha" jag kollade och log mot henne. "Niall är för bra för dig....se på dig själv en ful jävla ben get...." "KAYLIN" tjejerna kollade argt på henne.

Jag såg att harry knöt ihop sina händer.

"Harry..." jag kollade på honom. Men det var försent..

"Du säger inte så till min syster.....DU VET FAAN INTE VAD HON GÅTT IGENOM!"

"Tvinga mej.." hon kollade kaxigt på harry.

"ÄH DU ÄR SÅ JÄVLA DUM I HUVUDET SÅ JAG SKA INTE LÄGGA MER TID PÅ DIG!"

han tog tag i mig och började gå mot ett bord.

"Harry kan vi ta en bild med dig!?"

det var tjejerna som skrek. "glöm det!och tacka er vän för de!"

Vi hörde tjejerna bråka medans dom gick ut ur starbucks.

"Mår du okej?" jag nickade och kollade ner.. "jag fattar bara inte jag har aldrig fått skit förut,,,"

"Nae jag vet men så var det men så var det med perrie och danielle med när fansen inte trodde det var seriöst och så men sen när zayn friade blev det genast hat och när liam och danielle flyttade ihop också och nu har ju du och niall flyttat ihop...så jaa" men det kommer bli bra azza" jag nickade och log mot honom.

Jag ropade på tjejen så vi kunde beställa.

"en vanilj frappes och en mörkchocklad frappes tack" "okej kommer om

5 min"

"haha du kommer ihåg " jaa varför skulle jag glömma att du är galen i vanilj"

"såå hänt nåt nytt?" harry kollade frågande på mig..

"ehhhmmm jag ...jag och niall fastnade i london eye....och den gick sönder så jag flög ur..."

"VA!?" Harry bara skrek rätt ut och kollade på mig. Massor folk vände sig om.

"Niall fick tag i mig och krampade fast sig i dörr öppningen...Han berättade hur mycket han älskade mig och han sa att han aldrig skulle släppa taget....och när jag sa att han skulle släppa mig för att det inte var någon ide skrek han att jag aldrig skulle säga så....att han blev glad när vi var små att jag valde honom att vara pappa att jag ville skapa en familj med mig en framtid...." jag kände en tår mrinna ner för mitt ansikte.

"sen gled min hand ur hanns gräpp och jag föll genom luften. Och jag såg honom hoppa efter mig...han sträckte ut handen tog tag i mig och hållde fast mig och viskade jag låter dig aldrig gå du och jag till döden.....sen så landade vi på en filt dom bredde ut och hållde mellan sig massor folk...

Harry bara glodde på mig ett tag sen reste han sig upp och gick fram och kramade mig hårt och länge och jag hörde att han grät...Sen ställde han sig upp och log mot mig "jag är så glad att du hadde niall" jag...ja...g är så glad att jag har honom...att vi har honom..vår gammla söta lilla Niall börjar komma tillbaka..." mm" jag log mot honom.

"Jag kommer verkligen sakna dig Azza." jag kollade undrande på honom."jag ska ingen stans" men vi ska asså One Direction på turne.?" va?!"

"har inte Niall sakt nått han sa ju att han skulle det.?"

"Nej inte ett ljud..."

"konstigt vi åker imorgon..." Jag fattade inte att Niall inte sakt nått.....

"Danielle och perrie ska med också" Nu blev jag verkligen chockad......Danielle och perrie ska med och han hadde inte enns sakt att han ÅKER imorgon!!! "Jag måste nog gå jag känner mig inte så bra................" ehhm okej kommer sakna dig massor" och jag dig..." jag gav honom en snabb kram och sprang ut genom starbucks och ut på gatan..

Jag sprang rakt in i nån och kollade upp....Niall.

"Vad är det älskling? Du gråter ju" Jag struntade i honom och sprang vidare..Jag hörde nån springa efter mig men jag vände mig inte om. När jag kom hem öppnade jag dörren och presis innan jag stängde den hörde jag Niall roppa mitt namn. När jag började springa upp för trappan hörde jag ytterdörren öppnas och stängas. niall tog tag i mig men jag slet mig loss och stängde toa dörren presis framför näsan på honom och gled ner mot dörren och grät.

Jag hörde nån sätta sig ner på andra sidan dörren så nu satt vi alltså rygg mot rygg. " sweatheart vad är det?"

jag svarade inte.."Gumman..?"

"DET BORDE DU FAAN VETA!!!!" nu var jag helt förbannad.

"Ta det lungt...sweatheart"

"NEJ JAG TÄNKER INTE TA DET LUNGT!!"

Jag kunde nästan se mig Niall framför mig hanns sårade ansikts uttryck...

"Snälla kom ut.." jag gick sakta fram och låste upp och gick ut men fortsatte förbi honom.

"hallå?" "du sa gå ut inte stanna vid dig!" sa jag innan jag fortsatte ut genom dörren.

"AMELIA NU BÖRJAR JAG BLI HIMMLA TRÖTT PÅ DIG!"

"JAHA DÅ TYCKER VI LIKADANT OM VARANDRA!"

Niall blev tyst. Det rann en tår ner för hanns kind.Jag kände mig gätte elak.

"okej...då vet jag hur du känner..." det kom fler tårar ur Nialls ögon.

"Men snälla berätta vad det är!"

jag kollade ner........."jag är arg på dig för att att du inte sakt nått om turnen i morron! hadde du bara tänkt åka utan att säga nått! ni ska vara borta i ett halv år!!!! OCH SEN SÅ SKA DANIELLE OCH PERRIE HÄNGA MED OCH DU FRÅGAR INTE ENNS MIG!" nu började jag skrika igen..

"men gumman....Det skulle bli en överaskning....jag skulle väkt dig i morgon bitti och sen skulle vi åka till bussen.."

Jag kollade helt chockat på honom....Han var helt fantastik....

"åhh Niall jag är så ledsen!"

"gumman jag förstår dig.!" Han böjde sig fram och gav mig en lång kyss. Sen plockade han upp en ros från bordet och sa "vill du ut och turnera med mig i ett halv år min prinsessa"

"JAAA!" jag kysste honom igen.

"men jag har inte packat min väska.."

"fixat"

"asså åhhhh vilken ängel du är" jag kramade om honom. "det är bäst vi går och lägger oss"

"okej." han lyfte upp mig i sin famn och bärde mig till sängen.

jag tog av mig kläderna (utan att be niall gå ut den här gången) och la mig i sängen.

"god natt min sockertårta " niall drog mig intill sig. "god natt min prins" sen somnade jag i hanns famn.

Jag vaknade av att nån hoppade i sängen.

"VAKNA VAKNA"

"niall...du beter dig som ett barn på julafton..."

"kom igen nu!"

"ja ja..." jag gick upp tog på mig kläder åt frukost och sen var vi klara att åka. vi tog en taxi till bussen.

det stog massor skrikande fans där. Jag kramade om danielle och perrie..jag såg nån komma mot oss eleanor..så louis och hon var alltså ihop igen...jag gick fram och kramade henne med och alla killarna.. Louis kollade på mig med en ledsen blick.

Niall stog i dörren till bussen och tog massor kort på oss.

"det är ju ias försat turne så vi måste ju föreviga det!" jag skrattade till.

"dags att åka" det var paul som roppade.

Alla vinkade till fansen och gick in.

det plinged till i mobilen.

"EVRYONE HATES YOU" stog det jag kollade ner på avsändaren. okänt..

jag kollade upp eleanor log mot mig...et konstigt leende..




wööp wööp del 10! /xx.Amelia

Av Anab O Amelia - 1 januari 2014 18:03

Hej alla underbara Directioners! (om det är nån som läser min novell..?) Jag är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ledsen för att jag inte skrivit på alls länge! jag hara haft en sån himmla skriv kramp! but im back again bitcheas! Hehe okej.... som ni nog vet är det jag och en annan tjej som har "haft" bloggen ihop..(och med "haft" menar jag att bara jag har skrivit..) Men nu är det så att hon ska flytta.........  och jaa..........det blir lite svårt att ha den ihop då........Och det är en

liten del oxå varför jag inte skrivit för lixom hon är en av mina bästa vänner.....och jaa........men som sakt jag är tillbaka och det är nog bara jag Amelia som kommer skriva här nu! hoppas alla har det gött! /xx. Amelia   

Ovido - Quiz & Flashcards