onedirectionnoveller3

Direktlänk till inlägg 16 oktober 2013

I hate you but i love you kapitel 5

Av Anab O Amelia - 16 oktober 2013 21:33

 

                   

Jag satt inne hos Louis nyheten vi fick höra av sköterskan var förskräcklig..Louis kanske aldrig mer får tillbaka sin sång röst...och allt ihop var mitt fel.. "Ia vad har  igentligen hänt med niall våran gosiga söta underbara niall". 

"Jag vet inte men han verkar vara rädd för någon..." vi hör  ett till skrik anfall ute i väntrummet "NEEEJ IAAA JAG VILl DÖ JAG FÖRTJÄNAR INTE ATT LEVA!!!!!!!"

"Varför skriker han hela tiden undra Louis"

"juste du vet ju hur han har..misshandlat mig och han har ångrat sig och är liv rädd för någon.och igår kom Liam på honom med att försöka ta sitt liv"

"va..ā stamma Louis"det menar du inte" men jag hann inte svara förens harry kom in. "azza niall håller på att ta sig loss ur liams gräpp för han tror du är död du måste kommā ut och visa dig" jag hängde medut. Och som Harry hade sakt så sparka skrek och grät niall,jag gick fram till honom och satte nig på huk,"niall." Han kolla ner på mig, "niall jag är här och jag lever ser du?" Han nicka sakta. "M..e..n...." Man hörde hur grötig hanns röst hade blivit av allt skrikande o gråtande. "Jag K..u.n.de hhaa d...d.öööd..aat dig viskade han"och jag förtjänar inte att leva för det"

"schh niall det du har gjort är dumt och jag kommer nog antagligen aldrig kunna lita på dig igen men jag vill inte att du ska dö" plötsligt öppnades sjukhus dörrarna och eleanor kom in. Niall såg helt förskräckt ut och gömde sig i liams famn. "Vad är det som har hänt med loui frågde hon". " det undrar jag också sa Harry du har inte berättat för nån"

"emhh okay ... Jag försökte ta själv mord...genom att ställa mig framför....ett tåg Louis putta undan mig och blev träffad själv viskade jag" 

" NEEEJ DU KUNDDEE HA DÖTT DEET ÄR MITT FEEL....JAG VILL DÖÖ!!!!!!! Skrek niall 

" Ni ser trötta och hungriga ut gå ner till cafeterian jag ser till niall."  " är du säker på att du klarar hålla fast honom undra Liam" 

" jaadå gå nu" " okej sa Liam " och vi gick ner mot cafeterian.

NIALLS PERSPEKTIV 

"Så du har slutat nu va.?"  " ja jag tänker aldrig skada henne mer!!!"  Eleonor tog tag i mig och drog in mig på toan. sen tog hon sakta fram nånting ur handväskan...en kniv.

Hon lekta lite med den i mitt ansikte innan hon skärde ett djupt hack i min kind." schhh viska hon och gick ut.

jag orkar inte mer..tänk så mycket lättare allt skulle va om jag dog.Alla skulle bli lyckliga och glada..jag sprang förbi alla dörrar och upp för en lång trappa som ledde ut på taket. Jag kollade ut över London det var så vackert. Jag gick fram till kanten. Tog ett djupt andetag och hoppade. Det sista jag tänkte på innan jag landade på marken var mitt livs kärlek...ia.

HARRYS PERSPEKTIV

tack viska jag till sköterskan. Sen gick jag bort till ia.    " vad ville hon då fråga hon" " det var om niall han har hoppat ner för taket " 

AMELIAS PERSPEKTIV

"v..vvaa. Sa jag " är h..an d..ööd" 

" nej han hade tur dom kom bärandes på en madrass så han landa på den men han bröt ryggen o.chh h.a..n kan ddöö

" åh nej viska jag" 

" dom gör allt för att rädda hanns liv men som det ser ut nu K..kommer han dö viska Harry och grät. Jag var helt förlamad. Det kändes som om jag skulle svimma när som helst.

jag gick in till Louis rum. " vad har hänt gumman sa Louis när han såg att jag grät" 

" niall har hoppat nerför taket grät jag"

" va sa Louis ä..hhr han d..d..ö..

"snart kanske han bröt ryggen." " vi får hoppas på det bästa älskling sa han" 

" du Louis varför gjorde du det igentligen?"

"vadå ?"

varför puttade du av mig från rälsen du kunde ha dött själv.."

"för att jag älskar dig jag har alltid älskat dig.."

" Jag älskar dig med sa jag och fick tårar i ögonen" 

" kom och lägg dig här hos mig sö försöker vi sova"

"okey har du nån tröja jag kan låna att sova i?" " du kan sova utan tröja det går bra för mig sa Louis och log" " nej så roligt ska vi inte ha sa jag" " hmph okey detär en där borta på stolen."

jag gick fram till stolen och drog av mig kläderna. Louis visslade. Sen tog jag på mig tröjan och kröp ner bredvid Louis. mitt i natten hörde man ett långt pip i rummet bredvid där Niall var. Hanns hjärta hade stannat...






så del 5 nurå är. Är Niall död och vad kommer hända mellan Louis och ia nu då? Del 6 kommer i morgon puss//Amelia ❤❤❤

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anab O Amelia - 11 februari 2014 22:07


          jag kollade upp från smset där stog eleanor och log lite konstigt mot mig. Jag log lite smått tillbaka innan jag gick in på bussens toa och låste in mig i en av dom tre båsen. Tårarna strömmade ner för mina kinder. Detta har ald...

Av Anab O Amelia - 11 januari 2014 14:43

Hola my frendoz! Jag ska försöka lägga ut en del varje dag nu typ vid kl 20:00<3 och sen nästa novell som kommer ska handla om en bromans typ Larry,Nouis,Niam och sånt men ni får skriva i kommentarerna vilken bromans det ska vara!<3 pöss<3 ...

Av Anab O Amelia - 1 januari 2014 18:50


     AMELIAS PERSPEKTIV Det hadde gått ett tag sen olyckan i london eye. Och ennu längre sen en när jag hadde träffat Harry....Men idag skulle jag äntligen träffa honom! Vi hadde bestämmt att träffas på starbucks vid 12. Jag tog på migkläderna ...

Av Anab O Amelia - 1 januari 2014 18:03

Hej alla underbara Directioners! (om det är nån som läser min novell..?) Jag är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ledsen för att jag inte skrivit på alls länge! jag hara haft en sån himmla skriv kramp! but im back again bitcheas! Hehe okej.... som ni nog vet är d...

Av Anab O Amelia - 25 november 2013 22:15


   Jag älskar dig över hela mitt hjärta....och det kommer jag göra tills döden skiljer oss åt!   ..........................................................
...................................................... NIALLS PERSPEKTIV  jag hadde i...

Ovido - Quiz & Flashcards