onedirectionnoveller3

Alla inlägg under september 2013

Av Anab O Amelia - 11 september 2013 16:26

    jag vaknade av att jag hadde svårt att andas plötsligt kom det upp massor med vatten och jag började kräkas. harry sprang fram och torkade mig om munnen och han hadde en hink.

-jag trode du skulle dö styfta han jag trodde du skulle dö.

-tat lungt harry jag är okej.

harry torkade tårarna och log och niall sprang fram.

-babe skrek han jag var så orolig.

gud så bra fejkare han är tänkte jag.

-nauuuuwww gulliga.se vi ska nog lämmna er ifred men niall tänk på att hon är sjuk så tat lite lungt sa louis retsamt.

-men lägg av louis hon är för i helvete bara 16 sa harry.

-jag vet men man måste väl börja i tid sa louis och log.

niall blev helt röd om hela ansiktet. men varför blir han röd varje gång dom pratar om sånt harry har ju sakt att han haft det.. men dåh hadde det väl inte varit så pinsamt. jag hadde ju till och med haft det och jag är 16 (harry vet inget hehe han skulle döda mig jag hadde det för typ ett år sen när jag fyllde 15) men niall som är 19 asså jag fattar inte. harry log mot mig och dom gick ut

-DU SKA INTE TRO ATT JAG MENADE DET DÄR skrek niall och smällde till mig på kinden

min hand åkte automatiskt upp som om det skulle bli bättre.

-din jävla lilla hora viskade niall och log honfullt och backade ut ur dörren.

NIALLS PERSPEKTIV

jag gick ut till dom andra

-hur gick det då niall tog du det lungt sa louis retfullt.

-MEN FÖR I HELVETE LOU SLUTA HON ÄR BARA SEXTON ALLDELES FÖR UNG!!!!!!!!!! skrek harry han var helt röd i ansiktet -förlåt dåh men det är inte olagligt muttrade louis. jag kände att jag var helt röd i ansiktet. jag hadde sakt till grabbarna att jag hadde haft det alla hadde haft det till och med harrry som var yngst. men sanningen var att jag inte haft det...

AMELIAS PERSPEKTIV

jag satt och grät det gjorde as ont i kinden jag kollade i spegeln det var ett as stort rött hand avtryck. Jävla idiotiska faan aa jag avskyr honom. dörren öppnade och harry kom in.

-VAD FAAN HARU GJORT PÅ KINDEN skrek han -em det var en mygga och jag smällde till den. -men ljug inte det kan ju inte blivit ett så stort hand avtryck av det. jag tänkte presis säga sanningen när jag kollade mot dörren där stog niall och gjorde döds täcknet. han kommer döda mig om jag säger sanningen tänkte jag. -ehh joo ehhh det var så at..emmm..

-säg bara sanningen du och niall har väl kyssts så blev det ett märke det ä lungt.

-em okej sa jag. jag hatade att ljuga för harry han var gämt ärlig för mig jag kände mig som världens dåligaste lilla syster. Harry sträckte fram ett brunt paket med hjärtan på och ett brev. jag öppnade och där i låg en liten nyckel. -men hazza vad är detta? frågade jag -läs brevet sa harry och log.

KÄRA AZZA! jag log för mig själv harry och jag hadde kommit på likadana smeknamn när vi vär yngre jag var azza och han var hazza. jag fortsatte läsa.

jag vet att det har varit svårt ett tag nu.Det där men..m...amma och p..a...p..anders..

jag kände att en tår rann ner för min kind det märktes att harry hadde svårt att skriva det där eftersom det var mycket punkter och han kunde inte skriva pappa men det förstår jag han kommer aldrig bli nån pappa för oss igen...jag började tänka på vad som hände den där natten för ett år sen..

"Azza va är du? -på mitt rum käppo.

- mamma och pappa bråkar mycket där nere jag tror det börjar bli allvar.

-nee dåh det är ingen fa.. mer hann jag inte förrens mamma slog upp dörren och skrek

-SPRING ERAN PAPPA ÄR GALEN JAG VILL INTE ATT DET SKA HÄNDA ER NÅGO..

PANG plötsligt föll mamma ihop. det rann blod på min matta. och bakom stog pappa eller anders som vi säger nu. Jag blev helt förlamad i hela kroppen jag kunde inte röra mig.

-Jag är här nu ungar sa han och log vill ni inte dö som eran mamma?

jag kunde fortfarande inte röra mig.jag såg hur pa..anders tog upp pistolen och skulle

precis sjuta när harrytog tag i mig men det var lite försent jag kände en extrem smärta i magen jag föll ihop men jag kände att nån tog tag i mig och sprang in på toaletten och hoppade ut genom det lilla fönstret som det stog en stega vid.sen blev allt svart. jag vaknade upp av en melodi som jag kände igen "baby you light up my world like nobody else tha way you that you flip whit you hair gets me overwhelmed but when you smile at the ground it ain´t to tell you dont know oh oh you dont know your beautiful"jag log lite den hadde harry gämt sjungit för mig när jag var ledsen eller nåt annat.men där låg jag i hanns famn och lyssnade när han sjöng för mig och jag grät lite tyst. azza vakna azza AZZA

jag vaknade ur mina dagdrömmar och kollade upp på harry. jag kände på magen jag hadde fortfarande kvar erret av pistol skottet.-

-hur äre ? -det är bra ljög jag och fortsatte läsa

det är inte du och jag som kommer bo ihop längre sen utan du och...

nej snälla vem som hällst men inte han snälla va inte..joo jag kollade ner såklart det stog niall fint bo med honom...

Jag log lite stelt mot harry han hadde ju ändå köpt det här huset åt mig..

-hoppas du blev glad sa harry och log jag vet att det kommer bli svårt att lämmna dig efter det som hänt för ett år sen....

jag såg en tår rinna ner för hanns kind men han fortsatte

-jag vet att anders är inlåst men det känns endå fel men jag gjorde det för dig och niall..

-tack brorsan sa jag och sträckte fram händerna han kom fram och gav mig en lång kram. Ingen kan älska en människa mer en vad jag gör harry betyder allt för mig.. om inte hann hadde funnits hadde jag nog tagit mitt liv för länge sen men han har alltid stöttat mig..

plötsligt kom sköterskan in och sa att jag fick åka hem idag. jag skrek till så glad jag blev. harry verkade också bli glad för han började springa fram till sköterskan och pussade henne på munnen. hon blev helt röd i hela fejan. jag började asgarva så jag började grymta och rammlade ut ur sängen harry sprang fram till mig och började kittla mig.

-SLUTA skrek jag som är extremt kittlig jag skrattade så jag hållde på att dö.

Harry slängde upp mig på axeln och sprang ut i väntrummet.

-azza får åka hem idag skrek han!

-jaaaaaa skrek louis och började hoppa i soffan.

-VAD I HELVETE skrek zayn. zayn hadde legat och sovit i soffan louis började hoppa i så han hadde två stora fot avtryck på sin vita collage tröja.

-ojdå sa louis och började gapskratta.

jag började le jag älskade värkligen dom där killarna(förutom niall) dom gjorde gämt min dag som ett paradis. Louis sprang fram till mig och sa

-här är eran hingst min sköna och vände ryggen mot mig. jag tog tag i hanns axlar och hoppade upp.

LOUIS PERSPEKTIV

Jag kände att ia hoppade upp på ryggen.jag vände mig om och kollade på hennes vackra ansikte hon började skratta.

-lou det ser utt som om du sett en modell.

-det har jag ju sa jag och blinkade.

jag såg hur ia rodnade hon var verkligen vacker..

jag kollade på hennes arm hennes shorta hadde åkt upp lite och där på hennes bleka hy var det ett ganska jupt sår..

hon såg att jag hadde sett det snapt som ögat drog hon ner short ärmen och kollade bort.

men hon hadde ju slutat skära sig tänkte jag men det är ju ett stort sår på hela hennes vackra arm.

jag skulle presis fråga harry om skärandet när ia kollade på mig med bädjade ögon så jag lät bli jag fick prata med ia sen.

vi gick jut genom porten och jag började galopera runt på parkeringen.ia skrattade så att hon nästan trillade av jag sprang fram till bilen. jag kände att det blev lite tyngre på ryggen jag kollade bak ia hadde sommnat.Ha ha tänkte jag hon sommnar nästan när som hellst. jag hoppade in i bilen och la ia i mitt knä. zayn hoppade in och skulle köra och liam brevid niall hoppade in brevid mig.han såg lite sur ut.

-tat lungt niall hon ligger ju bara och sover i mitt knä.

-ja ja muttrade han.

jag kollade ner på ia hon snarkade så gulligt hon log lite i sömmnen.

hon är så söt.

vi kom hem till hazza o ia.

ia vaknade.

-vad du snarkar sa jag och började skratta.'

-det gör jag ju inte skrek ia.

jag hoppade ur bilen och ia började jaga mig.

jag sprang fram till polen och ställde mig när ia nästan var framme vid mig tog jag ett steg åt sida.men det jag inte räknat med var att ia tog tag i mig så att jag också rammlade ner i vattnet.

harry niall liam o zayn stog på pool kanten och as garvade. ia och jag kollade på varandra och nickade. ia tog tag i liam och harry och jag i zayn och niall och vi drog i dom alla garvade så att dom knappt kunde stå. där låg vi och flöt ett tag tills vi bestämde att vi skulle gå till parken.

AMELIAS PERSPEKTIV

jag sprang upp på mitt rum som inte längre skulle vara mitt om 3 dagar..

jag tog på mig min vita t-shirt som det står i know im differnet is that a problem? på sen en marin blå cardigan över och ett par jeans och mina blåa coneavers. jag sprang ner och tog min louis vitton väska och min grön/blåa kappa. niall stog och väntade.

han tog min hand och vi gick ut.

det gör så ont i handen att jag kved till jag kolla ner på den den blödde. niall kolla på mig med ett överlägset flin,

sen sprang han och köpte glass åt sig själv.

när jag stog där och väntade såg jag några välskända personer.

Mina gammla mobbare....

-men är det inte lilla emot sa jocke.

-joo det tror jag sa martin

-hur går det med skärandet frågade olle.

-SLUTA fräste jag.

-oj har du blivit lite kaxig sa jocke

-men kolla grabbar sa martin ingen liten storebror som kan skydda dig.

dom gick imot mig dom började slå och sparka och jag föll omkull.

dom sprang iväg. just dåh kom niall tillbaka.

-men gud så ynklig och svag du är att du låter dom göra så mot dig sa han.

han sparkade mig i magen så jag tappade andan.

sen sprang han ifatt dom andra som hadde långt försprång.

fint sparka på den som redan ligger ner tänkte jag och ställde mig upp och sprang iväg till den gammla övergivna tåg stationen och grät det började mörkna..

jag måste ha sommnat för jag vaknade av att nån skrek.

-VA FAAN GÖR DU HÄR AZZA det var harry.

-VAD HAR HÄNT`?

-gud va orolig jag har varit bejb sa niall och han verkade faktiskt känna skuld.

-MEN VAD HÄNDE skrek harry.

-mobbarna svarade jag tyst..

-DOM JÄVLARNA skrek harry JAG SKA FAAN DÖDA DOM.

-det är lungt jag är van sa jag.

-NU HÅLLER DU KÄFTEN skrek harry.

jag började gråta.

harry satte sig ner brevid mig och lyfte upp mig i kät och började sjung what makes you beautiful igen. och jag sommnade..

HARRYS PERSPEKTIV

jag satt med azza i knät hon är så ynklig och liten. jag kollade upp där stog niall och grät och viskade förlåt massor med gånger.

sen böjde han sog ner och lyfte upp ia och gick mot bilen,

niall är nog världens gulligaste kille tänkte jag och log.

NIALLS PERSPEKTIV

Asså vad har jag gjort tänkte jag och grät.. ia förtjänar det här men endå int hon är ju så söt...

jag satte mig i baksätet med ia i fammnen och strök bort hår från hennes kind.

sen böjde jag mig ner och pussade henne på munnen. hon vaknade och kollade nervöst på mig.

sen sommnade jag och ia.

jag vaknade nästa morgon ia och jag satt fortfarande i bilen. ia låg och sov i min famn.

jag såg att killarna redan satt i bilen.

-nu drar vi och tjeckar erat hus sa harry.

ia vaknade och slängde sig ifrån mig.

-men hörru det finns inga mer platser så du får sitta i nialls knä sa louis och skrattade.

ia kröp sakta till baka men jag kände att hon var bered att hoppa undan.. jag blev lite arg.

hus mäklaren kom ut när hon såg bilen komma.

-välkommn mrs ms horan sa hon.

-vi är inte gifta sa ia surt.

-nehe sa hon och gick iväg.

-vi måste visa att vi är ihop sa jag och kysste ia.

-men ni är ihop i alla fall sa husmäklaren det är bra för det finns bara ett sovrum med en dubbel säng..

ia såg arg ut.

vi gick in allt var as fint jag var nöjd. men ia så rädd och ensklig ut..

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------det var andra delen hoppas ni gillart pöss /Amelia  

Ovido - Quiz & Flashcards