onedirectionnoveller3

Direktlänk till inlägg 1 januari 2014

nyhet..

Av Anab O Amelia - 1 januari 2014 18:03

Hej alla underbara Directioners! (om det är nån som läser min novell..?) Jag är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ledsen för att jag inte skrivit på alls länge! jag hara haft en sån himmla skriv kramp! but im back again bitcheas! Hehe okej.... som ni nog vet är det jag och en annan tjej som har "haft" bloggen ihop..(och med "haft" menar jag att bara jag har skrivit..) Men nu är det så att hon ska flytta.........  och jaa..........det blir lite svårt att ha den ihop då........Och det är en

liten del oxå varför jag inte skrivit för lixom hon är en av mina bästa vänner.....och jaa........men som sakt jag är tillbaka och det är nog bara jag Amelia som kommer skriva här nu! hoppas alla har det gött! /xx. Amelia   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anab O Amelia - 11 februari 2014 22:07


          jag kollade upp från smset där stog eleanor och log lite konstigt mot mig. Jag log lite smått tillbaka innan jag gick in på bussens toa och låste in mig i en av dom tre båsen. Tårarna strömmade ner för mina kinder. Detta har ald...

Av Anab O Amelia - 11 januari 2014 14:43

Hola my frendoz! Jag ska försöka lägga ut en del varje dag nu typ vid kl 20:00<3 och sen nästa novell som kommer ska handla om en bromans typ Larry,Nouis,Niam och sånt men ni får skriva i kommentarerna vilken bromans det ska vara!<3 pöss<3 ...

Av Anab O Amelia - 1 januari 2014 18:50


     AMELIAS PERSPEKTIV Det hadde gått ett tag sen olyckan i london eye. Och ennu längre sen en när jag hadde träffat Harry....Men idag skulle jag äntligen träffa honom! Vi hadde bestämmt att träffas på starbucks vid 12. Jag tog på migkläderna ...

Av Anab O Amelia - 25 november 2013 22:15


   Jag älskar dig över hela mitt hjärta....och det kommer jag göra tills döden skiljer oss åt!   ..........................................................
...................................................... NIALLS PERSPEKTIV  jag hadde i...

Av Anab O Amelia - 27 oktober 2013 01:36


                    "Men en sak har du gjort mot mig niall" "Vad..?" "Helt galen av kärlek... jag älskar dig Niall james Horan!" ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------...

Ovido - Quiz & Flashcards