onedirectionnoveller3

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2013

i hate you but i love you kap 7

Av Anab O Amelia - 24 oktober 2013 19:26

                 

.o herre gud vad fin du är

tack sa jag och log mot louis.

ia jag älskaer dig det vet du va sa han och försökte pussa mig.

louis jag har valt niall....

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Louis bara kollade på mig först och sen utan ett ord startade han bilen och började köra.

"Louis?" jag försökte prata med honom flera gånger men han svarade inte.

"Louis varför svarar du inte?"

Han bara gav mig en snabb blick och kollade på vägen igen.

"ska ni hålla det hemligt om nialls misshandlingar och när du.....räddade mitt liv?"

han gav mig bara en snabb nickning till svar.

Han stannade utanför nialls och mitt hus jag klev ur och louis körde iväg utan att säga ett ända ord.

Jag gick upp för trappen till verandan och låste upp. Jag gick in i köket och tog ett glas vatten.

sen gick jag upp till rummet.

När jag öppnade dörren låg det servätter överallt och i sängen satt niall och grät han kollade upp med sina perfekta blå ögon som var alldeles röd gråtna.

"Du valde louis eller hur?" han kollade på mig med tårar i ögonen.

"Snälla sig det nu det är svårt nog att veta att du inte kommer vara min längre jag vill bara höra dig säga det"

"niall det du gjorde jaa......det var hemskt..men sanningen är att jag alltid gillat dig i smyg..."

"du och dom andra killarna har varit kompisar as länge och jag har varit kär i dig sen jag var 4 och du 7..." (i den här novellen har dom varit vänner hela tiden)

"och jag kunde inte släppa dig niall......jag valde dig..." han bara glodde på mig sen sprang han fram till mig och snurrade runt mig i en kram..

"så jag ska få sova brevid en ängel vilken ära..." jag rodnade lite jag gav honom en försiktig kram tillbaks.

"Men niall varför gjorde du det jag vill veta.."

"jag vill berätta men....jag kan inte..." han fick en tår i ögat jag får ta upp det sen igen tänkte jag.

jag böjde mig fram och gav honom en lätt puss på munnen.

han log med hela ansiktet

"vet du om att du är världens bästa pussare sweatheart?"

jag började rodna och kollade ner.

"nej kolla inte bort du är så söt när du rodnar"

då rodna jag ennu mer och kollade på niall.

"jag älskar dig sweat heart du är min lilla ängel.."

"jag älskar dig med....."

han kramade om mig hårt och länge och jag andades in hanns doft.

Jag och niall satt i soffan med en filt på oss jag lutade mig mot nialls bröst.

han hållde på med mitt hår.

"du luktar så gott" niall log mot mig.

"haha du med" jag log tillbaka

Jag gäspade stort och reste på mig

"Jag är så jävla trött..jag går och lägger mig"

"okej sweatheart är också ganska trött"

han lyfte upp mig och gick mot trappan och bärde mig försiktigt upp och la mig på sängen och tog på mig täcket.

"Jag ska bara duscha" han pussa mig på pannan och gick in i badrummet.

efter ett tag kom han ut med en handuk runt sig.Man såg hanns mage och jag kunde inte slita blicken från den.

han rodnade och la sig brevid mig.

"god natt sweatheart"

"god natt"jag pussa honom på munnen och kröp upp i hanns famn.

jag sommnade nästan på en gång.

jag vaknade av en kyss på munnen.

"god morron" niall log

"god morgon" jag pussade honom på näsan.

"vad ska vi hitta på idag dåh?"

"Shoppa!!!!" jag kollade bedjande på niall

"okej dåh" han log mot mig och reste sig upp och tog på sig.

jag reste mig och började ta på mig ett par shorts stövlar en hipster mönsdrad cardigan och en t-shirt med typ fjädrar på. sen fixade jag håret med en fläta frun luggen och bakot sen lät jag resten hänga.

Niall hadde redan gått ut ur huset och satt sig i bilen.

Jag satte mig brevid honom han startade bilen och körde iväg.

Han tog sin han på min och log mot mig jag blev alldeles varm innuti det kändes som om tusen tals fjärilar åkte runt i magen på mig.

"du är så söt" jar rodnade. "ska du säga du måste vara världens sötaste kille!!!"

Vi var framme och vi hoppade ut ur bilen. Niall tog min hand och vi började gå.

Det kom fram några fans till oss och ville ta bild med niall.

dom verkade inte se mig men när dom såg att niall hållde min hand kollade dom på mig.

"asså omajgad du är väl harrys syster" tjejen men rött hår glodde på mig.

"em ja det är jag." jag log mot tjejen.

"o herre gud sån tur du har vara ihop med niall och har HARRY STYLES som bror" sa tjejen med svart hår

"jaa jag har tur" sa jag och log mot niall.

"kan vi få ta bild med dig också ?" tejen me rött hår kollade glatt på mig.

"visst" tjejen räckte sin mobil till niall och jag la armen om henne.

"o herre gud tack så mycket!!" tejerna skrek och sprang där ifrån.

"så det här ar din vardag."

"haha aa " niall log mot mig.

"åhhhh kolla starbucks!!!"

"kan vi inte gå in och ta något?" jag kollade på niall

"okej sweatheart"

vi gick in genom dörrarna.

"vad vill ni ha" tjejen bakom kassan kollade på oss.

"en frappes" svarade jag

"jag tar en likadan"

jag skulle presis ta fram plånboken för att betala men niall hann före.

"men jag ville bjuda jue!!!!"

"aldrig att en ängel ska behöv köpa sig en frappes kom nu"

vi satte oss vi ett bord och började prata.plötsligt roppade nån niall och kom springandes mot oss.

"Demi vad faan gör du här?!!!" han ställde sig och kramade om henne länge lite för länge..

"jag är här på turne!" hon log mot niall.

"åhh just det demi det här är min tjej Amelia!" demi räckte fram handen.

"Hej jag och Niall har varit kompisar gätte länge!"

"du har verkligen tur att ha en sån här gullig kille." jag log ett stelt leende till baka.

"det är harrys syrra" förklarade niall "jaaahah nu ser jag vad lika ni är" jag log lite igen.

"Niall skit kul att se dig vi måste hänga nån dag!"

"aa det får vi göra !" han log mot henne jag kollade ner i bordet.

"hejdå" demi gick i väg

jag fortsatte att kolla ner i bordet.

"vad äre gumman?" demi är bara en vän inget mer du är den viktigaste och sötaste som finns!"

"okej" jag kollade på niall med tårar i ögonen.Han reste på sig och gick fram och kramade mig.

"du är mitt allt du är den finaste som finns....ingen och då menar jag ingen kan tävla  mot dig. ingen tjej nånsin har jag känt så här för jag har aldrig känt hur det har varit att ha varit kär på riktigt men du har gjort så jag fått uppleva det....du är världens underbaraste tjej och jag älskar dig..!!!" nu började jag gråta.Det var det finaste någon hadde sagt till mig.

"åhhhh niall du är så söt!!!! du gör varenda dag till ett paradis jag älskar dig."

"kom nu så går vi och shoppar!" han tog min hand och vi gick ut ur starbucks. på andra sidan gatan fanns det en affär som hette "in love"

"kom vi går dit" niall drog mig över gatan och in i affären.

och där inne fanns hur mycket par grejer som helst! allt från tröjor till muggar och skor mm.

jag gick fram till muggarna och kollade. och där stog två gätte gulliga muggar ena med en tjej som blåste ut hjärtan och på den andra en kille med håv som fånga upp dom.!

"åhh niall kolla så söta" han kom fram till mig och kollade på muggarna.

"åhh dom måste vi köpa" sa han och kramade mig bakifrån.

jag tog muggarna så fortsatte vi att kolla.

niall kom fram med två tröjor på ena stog det: he´s my werido ----> och andra<---. she´s my werido.

"omajgad dom måste vi köpa" sa jag och log

"ja min lilla werdio" niall tog muggarna och tröjorna och gick fram till kassan och betalade.

sen tog han min hand igen och vi gick ut från affären.

vi gick lägs gatan och fick stanna dåh och dåh för att ta kort med några fans.'

sen kom vi fram till min favorit affär "the hipsters"

"kom niall" jag drog med honom in.

jag hittade direkt en tröja som jag gillade det stog "marmaids dont do homework" på den.

"prova den " niall puttade in mig i prov hytten jag blundade och tog på mig den. tänk om jag skulle se gätte tjock ut i den...jag öppnade ena ögat och blev helt chockad.....den satt parfekt!!!!

niall drog dän skynket och bara glodde på mig..

"woow du ser fantastisk ut i den!" jag rodnade.

"jag hittade ett par gätte coola skor,tröja och shorts sa niall och visade upp ett par vita jeffrey cumbels skor med nitar på och en bandå tröja med blommor på och ett par jeans shorts.

"det är drag kjedja där bak så jag kan hänga med dig in och hjälpa dig" niall log lite flörtigt.

"jaha det var därför du valde tröja" jag skrattade och log.

"men kom dåh" niall följde med mig in i provhytten. jag tog av mig kläderna och niall bara glodde.

"emhh niall... " han svarade inte jag klappade händerna framför hanns ansikte och dåh vaknade han och log skamset. jag tog på mig byxorna och skorna och niall hjälpte mig med tröjan.

"wooooow du är skit snygg." niall kollade på mig med stora ögon.

jag bytte om och tog med kläderna ut ur provhytten. jag gick fram till kassan och skulle presis ta fram pengar när niall puttade undan mig och betalade åt mig.

"MEN NIALL!!!! jag ville ju betala själv! jag kollade lite surt på honom.

"min prinsessa ska inte betala nånting själv!så det så" "hon ska inte behöva gå heller!" han tog tag i mig och lyfte upp mig på ryggen och började gå.

"niall släpp ner mig folk stirrar."

"nej aldrig i livet!" niall fortsatte gå med mig på ryggen.

vi kom fram till en park och vi satte oss på en bänk.niall tog min hand.

"jag måste bara gå på toa" jag reste mig upp och gick mot toaletten lite längre bort i parken.

jag fick ett sms av niall

"N-I JUST WANT TO SAY I LOVE YOU<3

J-NAUUUUW PUSSS.XXXXXXXX<3

jag gick in på toan.

sen när jag var klar började jag gå tillbaka till niall när jag hörde några väl kända röster.

"men oj du här nu igen...!?" olle glodde på mig.

"låt mig vara!" jag kollade argt på olle,jocke och martin.

"men vad har du på armen..!" börjat skära dig igen va..!?" martin små log retfullt mot mig.

"DET ANGÅR INTE DIG!!!" dom började gå mot mig...jocke reste handen och skulle presis ge mig en käft smell när nån tog tag i hanns arm.

"Vad tänkte du göra med min tjej!?" det var niall. "du menar lilla emo horan jaa hon kaxade dig upp mot oss så jaa hon skulle få det gammla vanliga" jocke kollade lungt på niall som var skogstokig.

"vadå det gammal vanliga!?" niall kollade på mig.. "det där är mina gammla...mobbare" jocke reste handen igen för att slå mig när niall slog till honom i magen. han for bakot medans olle slog till niall på ögat.

niall tog tag i mig och började springa. när vi kom ut ur parken så stannade vi.

"Niall hur är det!?" jag kollade oroligt på honom. "det är okej jör jävligt ont i ögat bara.." "men vadå skära...!?

jag drog snabbt ner tröj ärmen men niall tog tag i min hand och drog ner den igen.

NIALLS PERSPEKTIV

Det var det som jag trodde...nya sår och dom var väldigt djupa...

"Men ia!!!!???" hon kollade skamset ner och några ensaman tårara rann ner för kinden.

"vem mer vet!?" "daniell" hon kollade på mig. "inte harry!? hon skakade på huvudet.

jag satte mig ner och fick paniks ångest.

"Det är mitt fel det är mitt fel det är mitt fel..!!!" ia satte sig på huk och kramade om mig.

"niall det var inte bara på grund av dig.... och jag ska försöka sluta..."

hon tog tag i min han och hjälpte mig upp.

"men en sak har du gjort mot mig....!"

"vad frågade jag med gråten i halsen."

"galen av kärlek! jag älskar dig Niall james Horan över hela mitt hjärta!"

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------del 7 där nu då wööp wööp//amelia







 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anab O Amelia - 11 februari 2014 22:07


          jag kollade upp från smset där stog eleanor och log lite konstigt mot mig. Jag log lite smått tillbaka innan jag gick in på bussens toa och låste in mig i en av dom tre båsen. Tårarna strömmade ner för mina kinder. Detta har ald...

Av Anab O Amelia - 11 januari 2014 14:43

Hola my frendoz! Jag ska försöka lägga ut en del varje dag nu typ vid kl 20:00<3 och sen nästa novell som kommer ska handla om en bromans typ Larry,Nouis,Niam och sånt men ni får skriva i kommentarerna vilken bromans det ska vara!<3 pöss<3 ...

Av Anab O Amelia - 1 januari 2014 18:50


     AMELIAS PERSPEKTIV Det hadde gått ett tag sen olyckan i london eye. Och ennu längre sen en när jag hadde träffat Harry....Men idag skulle jag äntligen träffa honom! Vi hadde bestämmt att träffas på starbucks vid 12. Jag tog på migkläderna ...

Av Anab O Amelia - 1 januari 2014 18:03

Hej alla underbara Directioners! (om det är nån som läser min novell..?) Jag är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ledsen för att jag inte skrivit på alls länge! jag hara haft en sån himmla skriv kramp! but im back again bitcheas! Hehe okej.... som ni nog vet är d...

Av Anab O Amelia - 25 november 2013 22:15


   Jag älskar dig över hela mitt hjärta....och det kommer jag göra tills döden skiljer oss åt!   ..........................................................
...................................................... NIALLS PERSPEKTIV  jag hadde i...

Ovido - Quiz & Flashcards