onedirectionnoveller3

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2013

i hate you but i love you kap 8

Av Anab O Amelia - 27 oktober 2013 01:36

                    "Men en sak har du gjort mot mig niall"

"Vad..?"

"Helt galen av kärlek... jag älskar dig Niall james Horan!"

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------jag vaknade nästa morgon av en kyss. jag kysste tillbaka och kollade in i dom perfekta blå ögonen.

"God morgon min prinsessa!"

"God morgon min prins" Han kollade finurligt på mig det såg ut som om han skulle spricka när som helst.

"Vad är det?" jag kollade undrande på honom och han började skratta.

"det får du veta sen.." han kollade på mig och log "Men jag vill veta nu!!!!snälla säg!"

"Men om jag berättar blir det ju ingen överskning! ta på dig och följ med ner och ät frukost jag har gjort pannkakor"

"Men åhhhh!" jag gick till garderoben och tog på mig en uggle tröja och ett par byxor och gick sen ner till niall.

Han hadde verkligen lagat frukost! Det var pannkakor med grädde och jordgubbar och te.

"åhhh! tack gubben"

jag gick fram till honom och pussa honom på nästippen. "åhh jag borde laga frukost oftare " han kysste mig länge men efter ett tag avbröt jag kyssen."jag är hunrig vi får kyssas mer sen" jag satte mig och åt en pannkaka och en kopp te. "Kom nu nu åker vi" niall gick ut genom dörren. Jag snörade på mig ett par conevears och gick ut.

Niall satte på mig en ögonbindel och satte in mig i bilen. "Men niall jag ser ju inget!" "Men det är ju liksom det som är meningen!" Niall började skratta.

Efter att ha åkt ett tag stanna bilen. "Nu är vi framme sweatheart" jag fick ta av ögon bindeln."JAAAA!!!" jag sprang fram till niall och gav honom en lång kyss.vi var på nöjesfältet brevid london eye.

"åhh sånt här ska jag överaska dig med oftare älskar ju dina kyssar!" jag kysste honom igen. sen avslutade jag kyssen men niall började kyssas igen. "Niall kom vi går in!" "åh jag hatar när du avbryter kyssarna!" han tog min hand så gick vi mot inngången. "kom vi åker fritt fall niall!" niall kollade skrämt på mig men följde med mig i alla fall. vi gick och ställde oss i kö.Niall såg as rädd ut. "Niall hur är det?" "Jag har aldrig åkt frittfall..." jag skrattade till. "Men det är ju skit kul!" "jaa om man vill dö ja!" nu blev det våran tur och vi gick och satte oss. när högtalar killen sa att vi skulle ha fätterna på metallfotstödet under hela åkturen började niall bli nervös. "Ia ...jag har ångrat mig..." "men lilla gubben....här" jag sträckte fram handen och han tog den,Vi brjade åka uppåt. vi stannade där uppe och sen...PANG så åkte vi neråt. Niall skrek hela tiden, jag bara skrattade.

"Niall visst var det fin utsikt!" "eeehhh va? jag hadde fullt upp med att nästan dö här!!!" jag började gapskratta och vi gick bort till bilderna. jag skrattade gätte mycket på bilden och niall jaa.....han såg ut som om han skulle kräkas..

"Haha den bilden måste jag ha!!" jag tog upp plånboken men då hadde niall redan köpt den. "mmen nia.." "Shhhh en prinsessa ska inte betala själv!!" vi fortsatte gå lite och kollade vad vi skulle åka sen. "Där är nått som passar mig bättre radio bilar!!!" vi gick bort och när det blev våran tur tog vi varsin bil.

men niall var så himmla dålig så alla körde på honom hela tiden. efter åkturen kunde jag inte hålla mig för skratt. "så dålig du var!!!" "nae jag var bäst!" "nae snarare sämst!" "ta tillbaka det där!" niall började jaga mig runt tivolit. tillslut fick han tag i mig och började kittla mig. "Nej niall sluta!!!" han kysste mig istället då. "kolla där är en såndär gammal karusell med hästar den åkar vi!" Niall drog med mig bort mot "häst" karusellen. vi tog varsin hädt brevid varandra. "Amelia jag älskar dig härifrån till månen och tillbaka flera miljoner gånger" jag fick tårar i ögonen. "åhh jag älskar dig med " Jag kollade in i nialls vackra is blå ögon. han är min bara min.....jag har sån tur att jag får sova brevid honom varje natt, jag får vakana upp brevid honom varje morgon det är många tjejers dröm...men det är jag somm fått lyckan.....lyckan att ha Niall...! åkturen var slut och viDet hadde redan börjat skymma lite. "jag är hunrig!" jag skrattade till "när är du INTE hunrig'?" vi gick till  en pizza som låg mittemot karusellen. Niall beställde en pizza som vi delade på. Niall matade mig hela tiden, "Vi går spökhudet efter det här och som  avslutning på kvällen london eye!" jag log "okej" jsg nickade niall slägde i sig den sista biten pizza och vi gick bort mot spökhuset. Jag var rädd under hela turen och jag hållde krampaktigt tag i nialls armar. När vi äntligen kom ut unrade niall '2Du var inte rädd alls va?" han flinade retfullt mot mig "nae då" jag log tillbaka. "Nu london eye dåh!" vi gick och ställde oss i kö och väntade efter ett tag satt vi i kupolen. när vi var högst upp stannade den plötsligt med ett ryck. i högtalarna sa dom "Vi har fått lite tekniska problem vi ska försöka lösa det så snabbt som möjlight ta det bara lungt.!" jag fick panik "Nej nej nej...!" niall kom fram och kramade mig och sa bara ret ut  utan att vi hadde sagt nått till varandre

"I love you endlessly Amelia..!" du är det bästa som har hänt mig och jag vill att du ska vara min för evigt" han tog fram ett arband ur fickan med evighets symbolen på. "den betyder att vi kommer hålla ihop för evigt..!" "åhh niall jag älskar dig" jag grät gätte mycket."

"Ia du är mitt allt....du är ljuset i min värld...du är jaa du är min värld och jag älskar dig över hela mitt hjärta..och det kommer jag göra tills döden skiljer oss åt!"

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------del 8 nurå hur länge kommer dom sitta fast där uppe? frt får ni se i del nio som kommer ut snart pööss!! /Amelia

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anab O Amelia - 11 februari 2014 22:07


          jag kollade upp från smset där stog eleanor och log lite konstigt mot mig. Jag log lite smått tillbaka innan jag gick in på bussens toa och låste in mig i en av dom tre båsen. Tårarna strömmade ner för mina kinder. Detta har ald...

Av Anab O Amelia - 11 januari 2014 14:43

Hola my frendoz! Jag ska försöka lägga ut en del varje dag nu typ vid kl 20:00<3 och sen nästa novell som kommer ska handla om en bromans typ Larry,Nouis,Niam och sånt men ni får skriva i kommentarerna vilken bromans det ska vara!<3 pöss<3 ...

Av Anab O Amelia - 1 januari 2014 18:50


     AMELIAS PERSPEKTIV Det hadde gått ett tag sen olyckan i london eye. Och ennu längre sen en när jag hadde träffat Harry....Men idag skulle jag äntligen träffa honom! Vi hadde bestämmt att träffas på starbucks vid 12. Jag tog på migkläderna ...

Av Anab O Amelia - 1 januari 2014 18:03

Hej alla underbara Directioners! (om det är nån som läser min novell..?) Jag är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ledsen för att jag inte skrivit på alls länge! jag hara haft en sån himmla skriv kramp! but im back again bitcheas! Hehe okej.... som ni nog vet är d...

Av Anab O Amelia - 25 november 2013 22:15


   Jag älskar dig över hela mitt hjärta....och det kommer jag göra tills döden skiljer oss åt!   ..........................................................
...................................................... NIALLS PERSPEKTIV  jag hadde i...

Ovido - Quiz & Flashcards