onedirectionnoveller3

Direktlänk till inlägg 22 oktober 2013

i hate you but i love you kap 6

Av Anab O Amelia - 22 oktober 2013 23:19


                  

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------,jag tog på mig tröjan o kröp ner brevid Louis.Mitt i natten hörde man ett långt pip från rummet brevid där niall

låg.hanns hjärta hadde stannat,




Jag kände hur jag blev alldeles stel i hela kroppen.Jag hörde inte när Louis skrek på mig eller när läkarna skrek till varandra jag hörde inte pip ljudet heller just nu fanns jag inte kvar på jorden. Jag kände inte heller att louis skakade mig som en galning just nu fanns ingen..jag var så borta så jag lika järna kunnat vara död. Död...det var niall nu...Niall är död...Plötsligt kom jag tillbaka till värkliga världen. all tystnad var borta..allt lungn...men skräcken och chocken var kvar.Jag kollade upp där satt louis och grät

"jag har förlorat min bror.." jag kände en tår rinna ner för kinden på mig. "j..jag vet" jag började stor gråta. jag hörde hur rumms dörren öppnades. men jag orka inte kolla vem det var .men sen kände jag tre stycken sätta sig i sängen brevid mig och louis.Jag kollade upp och såg harry. Jag kastade mig i hanns armar och grät sen kände jag 8 armar runt mig och där låg vi och kramades ända tills vi sommnade.Jag vaknade och kollade på klockan jag hadde bara sovit i 5 min typ. jag satte mig upp och gick ut ur rummet jag såg louis och nialls läkare en bit bort så jag sprang till henne.

"har ni kunnat rädda nialls liv..?" hon kollade på mig en liten stund som om hon övervägde att ljuga ett litet tag men sen svara hon.

"nej...tyvärr....."

jag kunde inte andas det kändes som om jag skulle svimma..

"kan j..jag få kolla till honom en sista gång?" jag kollade på doktorn med tårar i ögonen.

"okej " jag började gå mot nialls dörr utan att tveka en enda sikund. jag tog ett djupt andetag och gick in genom dörren. där låg han.. den söte irlänske blonda killen. det såg ut som om han sov. En djup sömn.

Jag gick fram till honom och satte mig på stolen brevid.

"niall " jag fick knappt fram orden.

"jag har alltid ä..lskat dig.."en ensam tår rann ner för min kind. den landa på nialls kind.  körde ner mitt huvud i hanns blonda mjuka hår.Jag tog hanns hand. Den var kall men ändå lite varm. Jag böjde mig sakta ner och pussade honom på pannan. Jag kände hur det tryckte till lite i min hand. Jag kollade ner på den nialls hand hadde hårdnat runt den. Hans bröst korg började röra sig lite. jag ryckte till. Det kan inte vara sant! Jag kollade mot hjärt maskinen en ensam liten våg började röra sig på maskinen. Jag blundade massor tårar åkte ner för mina kinder jag kände en len hand mot min kind, jag öppnade ögonen. Det var nialls hand.

"jag ä...l.s.kar.. dig" viskade han.

jag srang upp och ur rummet och roppade på doktorn.

Hon kom springandes.

"me..n hur kan detta vara möjligt"

Hon roppade till sig fler läkare.

en tog tag i mig och drog ut mig ur nialls rum. Jag började kämpa i mot. men jag var för trött klockan var ju ändå 4 på natten. Jag gick sakta in i louis rum. där inne satt alla och grät.

"Niall har börjat andas igen" jag började gråta fast det var glädje tårar.

alla sprang om kring i hela rummet och skrek.

"Ni får gå in och besöka niall nu" sköterskan log när hon sa det.

"tack" jag log och sprang in i nialls rum förföljd av dom andra.

"NIALL" alla killar krama om honom.

jag log lite mot honom.

Han log lite försiktigt tillbaks.

"Jag är hunrig " niall log stort

"oj så ovanligt" sa jag och log niall började gap skratta.

(så här skrattar han)

Han skrattar inte 20 sikunder som normalt folk heller utan typ 3 min.

efter ett tag skrattar alla så mycket att dom måste lägga sig ner på golvet....jag börjar le jag älskar verkligen dom här killarna...!

Efter att ha skrattat klart så går alla och ska köpa mat förutom jag och niall.

"förlåt....jag har varit en idiot......det där med allt tafsande jaa du är så vacker så att det är svårt att lota blå" jag ser att han rodnar.

"och miss..handlingen jaa jag kan inte berätta varför jag gjorde det." han kollade ner.

"men ia jag älskar dig..."

han kollade på mig och han verkade verkligen mena det han sa..

"emh niall jag är typ tsm med Louis nu..."

Han kollade ner.jag såg en tår rinna ner för hanns kind.

"jag...jag" han avslutade inte meningen utan bara kollade ut genom fönstret.

Då kom killarna tillbaka.

Niall kollade argt på louis dom ställde maten på bordet brevid sjukhus sängen och louis pussade mig på pannan.

"Hon är min " Niall kollade argt på Louis.

"Nej hon är min niall jag räddade henne från atta ta själv mord du DÖDADE henne nästan..!!!"

jag kollade ut genom fönstret.

"Men du kan inte ta henne i från mig!!!" sa niall argt "Du döda henne nästa misshandlade henne!! DeT HADDE VARIT BÄTTRE OM DU DÖTT..!!!!!"

Niall blev helt tyst.'

"Louis jag fatta inte att du presis sa det där" jag kollade men én chockad blick på honom.

"ia jag..."

jag började gå ut mot dörren.

"Vart ska du" louis sprang efter mig. "hem till daniell"

Jag gick hem till mig och niall.

Huset var helt förstört jag gick runt och plockade ihop mina saker.

När jag kom fram till badrummet hittade jag alla tabletter sönder krossade på golvet.

jag rös till.

jag rafsa ihop mina saker och la allt i min blommiga väska sen messa jag daniell

jag-kan jag komma hem till dig viktigt.x

daniell-sure gmn.x

jag-kommer om 5.x

Jag tog på mig jackan och gick hem till daniell.

"hej gummsan vad har hänt" hon akta sig så jag kunde komma in.

sen drog jag hela historien för henne.

"VA niall misshandlare...? och har han fösökt ta sitt liv???!!!" ja kollade ner.

"mm" hon kollade chockat på mig.

"men han kan inte berätta varför och han är rädd för någon?" jag nickade.

"och du o loui är tsm?"

jag nickade igen

"jag vet inte vad jag ska göra jag älskar niall men det han har jort ...jaa och louis rädda mitt liv..."

jag hadde inte berättat om skärandet för nån heller alltså att jag hadde börjat igen..

"daniell........jag har börjat skära mig igen...." hon bara glodde på mig.

"Va..?"

"mm"jag ville inte möta hennes blick.

"men gumsan " jag började gråta. Hon tog mig i hennes knä och kramade mig.

"Ia det ska du sluta med!"okej?" jag nickade.

det hadde gått tre dar och jag var fortfarande hoss daniell.

"Jag älskar niall och louis räddade mig men vem ska jag välja...."

jag satt i danniells soffa.

"du jag tror du bara in billar dig att du är kär i Louis för att han räddade dig.."

jag tänkte på saken..

"det kanske stämmer " men det niall gjorde var oförlåtligt."

"jag vet  men du vet ju inte varör han gjorde det en.....men det är ju love him or leave him..."

jag tänkte en stund

"jag väljer nog niall jag älskar honom..."

Jag ringde harry så att han skulle hämta mig på stan för att jag och daniell skulle shoppa lite.

"jag vill göra om mig själv"

jag kollade i skylt fönstret på mitt bruna fula livlösa hår.

"Jag vill färga det"

jag drog med mig daniell till närmaste hår salong.

efter ett tag kom frisören.

"så du ville färga?"

jag nickade.

"men jag vet inte vilken färg."

hon granskade mitt hår ett tag.

"du skulle passa i blont hår"

"emhh okey " jag satta mig i stolen och blunda.vad har jag gett mig in på igentligen...

efter ett tag var vi klara jag öppnade ögonen och såg jaa.....det var helt fantastiskt!

"Tack!!!"

jag sprang ut till daniell

"guuud så himmla fint!!!"

vi gick ut louis hadde kommit i stället för harry jag gav daniell en kram och hoppade in i bilen.

"o herre gud vad fin du är!"

"tack" jag log mot louis

"älskar dig" han försökte pussa mig.

"louis jag har valt....niall.."

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------6 delen wööp wööp puss//amelia


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anab O Amelia - 11 februari 2014 22:07


          jag kollade upp från smset där stog eleanor och log lite konstigt mot mig. Jag log lite smått tillbaka innan jag gick in på bussens toa och låste in mig i en av dom tre båsen. Tårarna strömmade ner för mina kinder. Detta har ald...

Av Anab O Amelia - 11 januari 2014 14:43

Hola my frendoz! Jag ska försöka lägga ut en del varje dag nu typ vid kl 20:00<3 och sen nästa novell som kommer ska handla om en bromans typ Larry,Nouis,Niam och sånt men ni får skriva i kommentarerna vilken bromans det ska vara!<3 pöss<3 ...

Av Anab O Amelia - 1 januari 2014 18:50


     AMELIAS PERSPEKTIV Det hadde gått ett tag sen olyckan i london eye. Och ennu längre sen en när jag hadde träffat Harry....Men idag skulle jag äntligen träffa honom! Vi hadde bestämmt att träffas på starbucks vid 12. Jag tog på migkläderna ...

Av Anab O Amelia - 1 januari 2014 18:03

Hej alla underbara Directioners! (om det är nån som läser min novell..?) Jag är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ledsen för att jag inte skrivit på alls länge! jag hara haft en sån himmla skriv kramp! but im back again bitcheas! Hehe okej.... som ni nog vet är d...

Av Anab O Amelia - 25 november 2013 22:15


   Jag älskar dig över hela mitt hjärta....och det kommer jag göra tills döden skiljer oss åt!   ..........................................................
...................................................... NIALLS PERSPEKTIV  jag hadde i...

Ovido - Quiz & Flashcards